Saturday, November 7, 2009

အမ်ိဳးဘာသာ သာသနာ


အမ်ိဳးဘာသာ သာသနာဟူ၍ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေၾကြးေၾကာ္ခဲ႔သည္မွာ ၾကာၿမင္႔ခဲ႔ေပၿပီ။ ေၾကြးေၾကာ္ခဲ႔သည္႔ အတိုင္းလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ မိမိတို႔၏ အမ်ိဳး၊ ဘာသာ၊ စာေပႏွင္႔ မိမိတို႔၏ သာသနာေတာ္ကို ဤကမၻာေၿမၿပင္၌ အဓြန္႔ရွည္စြာ တည္ေစၿခင္းဌာဆႏၵရိွပါ၏ ။ ဆႏၵရွိသည္႔အေလွ်ာက္လည္း ၾကိဳးပမ္းၾကပါ၏ ။ ၾကိဳးပမ္းသည္႔ အေလွ်ာက္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ၿမန္မာလူမ်ိဳးမ်ားသည္လည္းေကာင္း၊ ၿမန္မာ ဘာသာသည္ လည္းေကာင္း၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ကိုးကြယ္ရာ ဗုဒၶသာသနာေတာ္သည္ လည္းေကာင္း၊ ဤကမၻာေၿမၿပင္၌ လြပ္လပ္စြာ တည္တံလွ်က္ ရွိပါ၏ ။

သို႔ရွိပါေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏အမ်ိဳး၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ဘာသာ၊
ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ ဗုဒၶသာသနာေတာ္ကို ဤကမၻာေၿမၿပင္၌ အဓြန္႔ရွည္စြာ တည္ရွိေစရန္
အားထုတ္ရာ၌ၿမတ္စြာဘုရား၏အဆံုးအမေတာ္အတိုင္းသာတည္ရွိေစရန္အားထုတ္္
ၿခင္းၿဖစ္၏။အၿခားေသာနည္းၿဖင္႔တည္ရွိေစရန္အားထုတ္ၿခင္းမဟုတ္။
အၿခားေသာနည္းၿဖင္႔တည္ရွိေစရန္အားထုတ္ၿခင္းၿဖင္႔တည္ရွိလာပါကလည္း
ထိုကဲ႔သို႔ေသာ တည္ရွိၿခင္းမ်ိဳးကို ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ မၿမတ္ႏုိး။ မၿမတ္ႏုိးသည္႔
အေလွ်ာက္လည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ အေလးအၿမတ္မၿပဳၾက။ ဤသည္မွာ ေထရ၀ါဒ
ဗုဒၶဘာသာ၏ သြန္သင္ခ်က္အရ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ကိုယ္ပိုင္ခံယူခ်က္ၿဖစ္၏ ။
ဦးေရႊေအာင္၏ အၿမင္မ်ားေၿပာင္းလဲၿခင္းႏွင္႔ အေတြးအၿမင္စာစုမ်ားမွ....


Print this post

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Design By

free skin 4 MM

ဒီဇိုင္း : Free Skin For Myanmar Bloggers