Saturday, October 31, 2009

ဘ၀ကို အသစ္တစ္ဖန္ ၿပန္ေနရဦးမည္ဆိုလွ်င္


တစ္ေန႔တုန္းက ကၽြန္မကို တစ္ေယာက္ကေမးသည္။ ဘ၀ကို အသစ္တစ္ဖန္ ၿပန္ေနရလွ်င္ ဘာေတြ အေၿပာင္းအလဲလုပ္မည္လဲဟူ၍....
ဟင္႔အင္းဆိုၿပီးမွ ကၽြန္မေခါင္းထဲ စဥ္းစားစရာေတြေပၚလာသည္။ အကယ္၍ ဘ၀ကို အသစ္တစ္ဖန္ ၿပန္ေနရဦးမည္ဆိုလွ်င္၊ ကၽြန္မ.....

စကားနည္းနည္းပဲ ေၿပာမည္၊ သူမ်ားေၿပာတာမ်ားမ်ား နားေထာင္မည္။
အိမ္မွာ ေကာ္ေဇာက စြန္းထင္းေပက်ံေနၿပီး ဆိုဖာက ေဟာင္းႏြမ္းေမွးမွိန္ေနမည္ဆိုလွ်င္လည္း မိတ္ေဆြ အေပါင္းအသင္းမ်ားကိုေတာ႔ ညစာ ဖိတ္ေကၽြးဦးမည္။
အသန္႔အၿပန္႔ထားသည္ဆိုေသာ ဧည္႔ခန္းထဲမွာလည္း ကၽြန္မေၿပာင္းဖူးေပါက္ေပါက္ စားခ်င္စားမည္။ တစ္ေယာက္ေယာက္က မီးလင္းဖိုမွာ မီးေမႊးခ်င္သည္ ဆိုလွ်င္ အမႈန္အမိႈက္ေတြၿဖင္႔ ညစ္ပတ္မွာ သိပ္စိုးရိမ္မေနေတာ႔။
အဘိုးက သူငယ္ငယ္တုန္းက အေၾကာင္းေတြ အရွည္ၾကီး ေလွ်ာက္ေၿပာေနလွ်င္လည္း ကၽြန္မ အခ်ိန္ေပးနားေထာင္မည္။
ေႏြရာသီ ေန႔လည္ခင္း ကားစီးသြားေသာအခါ ၿဖီးသင္ၿပီး၊ စပေရးၿဖန္းၿပီးစ ကၽြန္မဆံပင္ေတြ ပ်က္ကုန္မွာမို႔ ကားမွန္ေတြ အတင္းအက်ပ္ တင္ထားခိုင္းတာမ်ိဳး ကၽြန္မ မလုပ္ေတာ႔။
ႏွင္းဆီပြင္႔ ပံုေဖာ္ထားသည္႔ ပန္းေရာင္ဖေယာင္းတုိင္ကို စတိုထဲတြင္ အရည္ေပ်ာ္မသြားမီ မီးထြန္းပစ္မည္။
ၿမက္ခင္းက ေပက်ံမွာေတြ စိုးရိမ္မေနဘဲ ကေလးေတြႏွင္႔အတူ ေရာထိုင္ပစ္မည္။
ရုပ္ၿမင္သံၾကားထက္ တကယ္႔ဘ၀ေတြကို မ်ားမ်ားပိုၾကည္႔ကာ ငိုစရာရွိတာငို ရယ္စရာရွိတာရယ္မည္။
ကၽြန္မ ခင္ပြန္းသည္ ထမ္းပိုးေနရသည္႔တာ၀န္ေတြကို ယခုထက္ပိုၿပီး ကၽြန္မ မွ်ေ၀ထမ္းေဆာင္မည္။
ေနမေကာင္းသည္႔အခါ ကၽြန္မအိပ္ရာထဲ လွဲေနမည္၊ ကၽြန္မသာ ထမလာလွ်င္ တစ္ေလာကလံုး ကေမာက္ကမေတြ ၿဖစ္ကုန္ၾကေတာ႔မည္ဆိုတာမ်ိဳး အထင္ေရာက္မေနေတာ႔။
ပစၥည္းတစ္ခုကို တကယ္အသံုးတည္႔ႏုိင္သည္၊ အညစ္အေပခံသည္၊ တစ္သက္လံုး သံုးႏုိင္မည္ဟု အာမခံသည္ ဆိုရုံမွ်ၿဖင္႔ ကၽြန္မ ၀ယ္မည္ မဟုတ္ေတာ႔။
ကိုယ္၀န္ေဆာင္ခ်ိန္ ကိုးလကို ၿမန္ၿမန္ကုန္ပါေစဟု ဆုေတာင္းမေနဘဲ ထိုအံ႔ဖြယ္ ၾကည္ႏူးဖြယ္ရာေလး ကၽြန္မ ကိုယ္တြင္းမွာ ၾကီးထြားလာေနၿခင္းသည္ ဘုရားသခင္၏ တန္ခိုးၿပာဋိဟာၿဖင္႔ ဖန္တီးစီရင္မႈ႕တစ္ခုတြင္ ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က် ကၽြန္မပါ၀င္ခြင္႔ရၿခင္းပဲဟု သိမွတ္ကာ ယင္းအခိ်န္တိုင္းကို ႏွစ္သက္ၿမတ္ႏုိးၿခင္းၿဖစ္မည္။
ကၽြန္မ ကေလးငယ္က ရုတ္တရက္ တစ္ရွဴးထိုး ၀င္ဖက္ၿပီး နမ္းသည္႔အခါမ်ိဳးတြင္"သြားစမ္း ေနာက္ေတာ႔မွနမ္း၊ ခုထမင္းစားေတာ႔မယ္၊ လက္ေတြေၿခေတြ သြားေဆးစမ္း" ဆိုတာမ်ိဳး ဘယ္ေတာ႔မွ မေၿပာေတာ႔။
ၿပီး " အိုင္လပ္(ဖ)ယူ" ေတြ " အိုင္(မ) ေဆာရီး" ေတြလည္း ယခုထက္ အမ်ားၾကီးပို၍ေၿပာမည္။ ၿပီးေတာ႔ အေရးၾကီးဆံုးက အကယ္၍ ေစာေစာကေၿပာခဲ႔သလို သည္ဘ၀ကို ေနာက္တစ္ၾကိမ္ တကယ္သာေနခြင္႔ရဦးမည္ဆုိပါလွ်င္ မိနစ္တိုင္းမိနစ္တို္င္းကို အမိအရဖမ္းဆုပ္ကာ ေသေသခ်ာခ်ာ မွတ္မွတ္ရရၾကည္႔မည္၊ ၿပည္႔ၿပည္႔၀၀ေနမည္၊ ၿပီးဘယ္ေတာ႔မွလည္း ၿပန္ေပးမည္မဟုတ္ေတာ႔။
ဒါေလးကိုဖတ္မိၿပီး သူမလိုမၿဖစ္ဖို႔၊ သူမကိုသင္ခန္းစာယူၿပီး သူမေနာင္တရသလိုမ်ိဳး ကၽြန္ေတာ္မၿဖစ္ဖို႔ ၾကိဳးစားေနထိုင္သြားရပါဦးမည္။
တစ္ခါတစ္ရံ စိတ္ရႈပ္စရာေတြ၊ အဆင္မေၿပမႈ႕ေတြၾကံဳတဲ႔အခါမ်ိဳးမွာ သမီးတို႔ကို ေငါက္ငန္းမာန္မဲမိတာေတြ၊ ဇနီးအေပၚ အႏုိင္ယူ
ေၿပာဆိုမိတာေတြ၊ မိမိမွားမွန္းသိေသာ္လည္း ၀န္မခံဘဲ လွည္႔ပတ္အႏုိင္ယူတတ္တာေတြ၊ သူတစ္ပါးမေကာင္းကြက္၊ အားနည္းခ်က္
ေတြကို အၿပစ္ၿမင္ေၿပာဆိုတတ္တာေတြ၊ ႏုိင္စားတတ္တာေတြ၊ ....ေတြ၊ .......ေတြ...၊ .....ေတြ....၊ ....

ဆရာေဖၿမင္႔၏ ႏွလံုးသားအာဟာရ ရသစာမ်ား (၂) မွ ၿပန္လည္ေဖာ္ၿပပါသည္။

Print this post

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
ဒီဇိုင္း : Free Skin For Myanmar Bloggers